unclouded.blogg.se

Ur mitt perspektiv..

Lite nervös ändå..

Publicerad 2012-12-10 09:24:29 i Allmänt,

Nu sitter jag här hur trött som helst eftersom det blev sent i säng igår, vi bestämde oss för att se nya Spiderman vid halv nio och den var inte 5 minuter lång så att säga. Vi var klara vis 22:30 give or take a few, den var riktigt bra filmen måste jag dock erkänna. Fascinerande hur de kan göra en film med samma namn och om samma kille där samma saker händer fast det ändå utspelar sig helt annorlunda.
 
Sen efter filmen skulle Buffy ut på promenad och då passade vi på att boka tid i tvättstugan till ikväll när vi ändå gick förbi. Efter det så skulle allas tänder borstas, jag tog som vanligt hand om mina egna och Buffys medan Jimmys tog sina. ;)
När vi väl kom i säng var det ungefär 5 timmar tills vi skulle gå upp igen, no fun! 
 
Jimmy frågade mig om jag skulle gå upp eller sova vidare, jag svarade, jag vill sova vidare men jag kan inte eftersom jag ska på mitt första obligatoriska möte på skolan idag. Det är spännande och lite nervöst faktiskt, jag vet vad som ska hända på mötet för det stod på kallelsen men samtidigt undrar jag ändå hur det kommer vara. Jag hoppas att det går bra iaf och attjag sedan tycker det är kul att studera igen, det var ganska länge sedan sist.
Tror att jag idag borde få information om studielitteratur också, tycker iaf att jag borde få det. Måste hinna planera för inköpen av böckerna och då kan det vara bra att veta vilka böcker jag ska använda mig utav. =)
 
Märker nu när jag sitter här och skriver på min nya dator att den verkligen är ny, knapparna är jättesega att trycka in ibland så jag måste korrekturläsa en massa för att se så jag inte missat något mellanslag eller någon bokstav. Men den kommer nog att mjukas upp inom kort hoppas jag, den blir använd ganska frekvent så den borde bli lite mjukare ganska snabbt.
 
Önskar just nu att jag kunde göra som Buffy, gosa ner mig i soffan och somna om. Han verkar ha det så otroligt bra den hunden, skulle gärna byta med honom för en dag eller vecka. ;) Inte bara att ha tiden för att krypa ner och somna om utan även den sinneställningen. Även om jag har en hel dag ledig kan jag inte krypa ner och somna om när jag väl har gått upp, det är lite tragiskt egentligen för jag kan vara så trött ibland.
 
Men nu får jag ta mig i kragen och ordna lite här hemma innan jag måste iväg klockan 10 så jag hinner i tid till mitt möte. Vore hemskt att komma försent, de kanske ger platsen till någon annan då.
 
Wish me luck!
Ha en underbar dag raringar!
<3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela