unclouded.blogg.se

Ur mitt perspektiv..

I Love It! =)

Publicerad 2012-11-10 12:12:29 i Allmänt,

Känner mig ganska nöjd idag!
Fick lite av de pengar jag väntat på igår så jag passade på att svänga förbi frisören för att kolla om de hade tid för lilla mig. Det hade de! =) Äntligen fick jag alltså klippt mig så nu slipper jag se mig i spegeln varje dag och tänka, "jag behöver verkligen klippa mig!", det är riktigt skönt kan jag lova. Men lite chockad blev jag ändå i morse när jag gick in i badrummet och det står en främmande människa där. Haha, nej så illa var det inte, det var visst bara jag kom jag på efter en sekund ungefär. =P
 
Håret blev riktigt snyggt tycker jag, I Love It!!! =D
Snyggt!! Eller vad säger ni?? =)
 
Nu kommer jag inte behöva drömma om att jag går och klipper mig heller, men då börjar jag givetvis genast fundera, vad kommer jag drömma om nu då? Hoppas det blir något trevligt, flytten kanske, eller ännu bättre jag kanske drömmer om att vi redan flyttat och jag äntligen får inreda vår nya lägenhet. ;o) Givetvis menar jag att VI ska inreda vår nya lägenhet inte jag, Jimmy får komma med förslag så klart, sen gör jag precis som jag själv känner ändå men han måste ju få känna sig delaktig. ;-D
 
Det är lördag idag, på lördagar ska man mysa med sina nära och kära men inte då, Jimmy passar på att jobba han! =P Jag ska dock inte klaga, han tänker på att det är dubbelt betalt och vi behöver pengarna till flytten, jag har en väldigt smart pojkvän! =)
Men eftersom han jobbar får jag sitta här hemma med bara Buffy som sällskap som vanligt. Börjar tröttna på att sitta hemma, får väl ta och göra lite andnings och avslappningsövningar så jag sen kan komma tillbaka till jobbet. Saknar mina kolleger faktiskt, kanske inte alla men, vissa mer än andra och andra lite mindre än vissa! ;o)
 
Tänkte behålla mitt jobb några kvällar i veckan i början av studierna för att få in lite mer att leva på så inte älsklingen behöver känna att han drar hela lasset själv, tycker så synd om honom när f-kassan strular och tar massa tid på sig så han får betala allt, sen ska jag även söka mig andra deltidsjobb tänkte jag också så jag kan skona min röst så mycket som möjligt. Kan tänka mig att jobba några kvälla/helger i butik, det är roligt! =)
 
På tal om butiker igår var jag lite snäll mot mitt hjärta, han har varit så snäll och offrat sig när jag inte haft pengar, jag köpte en liten spontan vardagspresent till honom. Inget dyrt och glammigt men något jag vet att han behövde, ett litet paraply fick han att ha i väskan, hans gamla blåste sönder och ett tag lånade han mitt men det blåste sönder det med. =P
 
Nej, om jag skulle ta och ordna lite lunch kanske, magen kurrar ordentligt nu.
Ha en superskön lördag raringar!
<3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela