unclouded.blogg.se

Ur mitt perspektiv..

Tankarna går till alla jag älskar och bryr mig om..

Publicerad 2012-11-20 08:26:56 i Allmänt,

Nu har mitt hjärta åkt iväg till jobbet, Buffy och jag skulle ta en promenad när vi följt honom till bussen men inte då. Enligt Buffy var det kallt och ruggigt ute så han ville gå raka vägen in och lägga sig i soffan för att sova lite mer. Han är inte värst morgonpigg min lille pälsbollsprins, ja det smeknamnet är det Pernilla min goa vän som har gett honom.
 
Pernilla är en väldigt speciell person, på ett bra sätt, vi fann varandra när vi båda jobbade som TM-säljare i Skövde, ibland blev det mer prat oss emellan än sälj men det kan bero på att vi två är gjorda för annat än att sälja över telefon. Jag glömmer aldrig hur glad jag blev en dagen då vi för första gången "umgicks" utanför jobbet, det var dagen då jag fått avliva min älskade Lucky, min goe katt som jag haft sedan året innan jag flyttade hemifrån.
 
 
Det var mamma som tog honom till veterinären åt mig eftersom jag jobbade, sen vet jag inte varför men av någon anledning ringde hon mig på jobbet för att säga att hon var påväg dit med honom, jag som älskar mina djur över allt annat började gråta där på jobbet. ='( När vi sedan slutade var det ganska långt tills min buss skulle gå och då erbjöd sig Pernilla att köra mig hem så jag skulle slippa vänta på bussen en dag som denna. Jag blev jätteglad, sen satt vi och pratade hela vägen hem, om hur lite vi egentligen gillade jobbet och att tvinga på folk saker de inte ville ha, lille Lucky och lite annat, och efter det träffades vi jätteofta. Nu när jag bor i Göteborg så träffas vi inte alls lika ofta dock och det är något jag saknar! Ja jag saknar min vän, min tokiga, otroligt roliga och snälla vän!!
 
Här var vi på Kinnekulle och promenerade tillsammans med pälsbollsprinsen. Det var en rolig och skön dag, vädret var kanon och vi hade jätteskoj!
 
 
Idag går mina tankar också till min älskade mamma, hon har haft en riktigt tufft år. I våras fick hon amputera sitt vänster ben pga dålig blodcirkulation. Hon har som jag skrivit tidigare åkt in och ut på sjukhuset för diverse andra saker som drabbat henne, men hon har varit stark och kämpat på. Hon har legat i Skövde sedan förra veckan för att de skulle genomföra en bypass i ljumskarna för att rädda det benet hon hade kvar men pga blodförgiftning fick de tyvärr amputera även det benet. =( 
Min lilla mamma har blivit ännu mindre nu, jag säger bara så här, läkarna får sluta ta av henne nu så vi får behålla iaf lite av vår älskade mamma!
Ja hon har haft ett tufft år, jag tänker på henne varje dag och förundras över hur stark hon är, hon är fantastisk min mamma!! <3 <3 <3
Ja det må inte vara mycket kvar av henne nu men jag älskar varje liten bit till oändlighet! <3<3
 
Det finns flera andra personer jag har i mitt liv som betyder mycket och jag hoppas ni vet vilka ni är!
Idag går mina tankar ut till alla er, ni berikar mitt liv med er blotta existens!
 
Luv y'all! <3<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela