unclouded.blogg.se

Ur mitt perspektiv..

Attans vad jag är duktig! ;)

Publicerad 2013-02-04 08:56:43 i Allmänt,

I helgen jobbade Jimmy så jag fick sitta hemma själv med bara Buffy och Arsim som sällskap. Inget fel i det alls, jag älskar mina djur och deras sällskap är värt massor. =)

För att känna mig iaf lite duktig så bestämde jag mig för att passa på att skriva lite på mina hemuppgifter. Jag hade en i svenskan som skulle göras, en i engelskan och så läxa i Samhällskunskapen till måndag och onsdag. Jag passade på att göra allihopa så nu är jag klar med det och kan fokusera på matematiken under veckan.

Attans vad jag är duktig! ;)

Känns bra att kunna lägga fokus på matematiken under veckan för senast den 15:e februari måste jag anmäla mig till högskoleprovet som går av stapeln den 6:e april och det är MYCKET matematik på högskoleprovet. Men jag gör det för att se hur mycket jag får och hur mycket bättre jag måste bli för att klara det med tillräckligt hög poäng för att komma in på någon bra utbildning. =)

Snart är det dags att åka till skolan.
Hoppas ni haft en bra helg! <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela