unclouded.blogg.se

Ur mitt perspektiv..

Så..

Publicerad 2013-02-25 08:55:57 i Allmänt,

Då var det måndag igen, vart tar helgen vägen, var det inte fredag nyss?
Det var tänkt att vi skulle hinna med att sätta upp tavlor i helgen men tiden rann iväg så tavlorna står fortfarande så snällt på golvet. Jimmys grejer står också en del kvar i påsar men han tar nog det tids nog, förstår att han är trött när han kommer hem från jobbet och på helgen vill man ju egentligen bara ta det lugnt.
 
Snart ska jag iväg till skolan, idag är det Samhällskunskap och Svenska på schemat, ja det är inte det roligaste jag vet att läsa Samhällskunskap och jag är inte stormförtjust i min svenskalärare men det är ändå kul att studera. Lite mycket på G i alla ämnen men det löser sig, jag gillar detta. =)
 
Solen skiner idag också, det är skönt, kanske blir det vår snart! Det hade jag inte klagat på iaf, visst älskar jag vintern men jag gillar de andra årstiderna också, vill ha lite av varje.
Hur är det med er, vilken årstid är er favorit? 
Kan nästan slå vad om att 90%, minst, av er tänker "Sommaren". Har jag rätt??
 
Dricker mitt morgonkaffe nu när jag skriver, fick byta ut mitt älskade Zoegas mot Gevalia eftersom mitt gamla kaffe inte var kompatibelt med det nya vattnet. Lite skumt ändå tycker jag, borde det inte vara vatten som vatten? Iaf, så blev Zoegas kaffet fruktansvärt beskt och nästan obehagligt att dricka här i nya lyan så det fick helt enkelt bli ett byte.
 
Nu tänker jag avrunda detta inlägg med att önska er alla en riktigt trevlig dag!
Njut av solen den kan försvinna när som helst! ;)
Puzz <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela