unclouded.blogg.se

Ur mitt perspektiv..

I don't do mondays!

Publicerad 2013-01-21 08:49:22 i Allmänt,

Nej jag är inget fan av måndagar direkt, av någon anledning är jag alltid jättetrött just på måndagar. Mycket tröttare än andra dagar oavsett om det är lördag eller torsdag. Tycker det är hel konstigt men nu sitter jag iaf här och dricker kaffe men min vän datorn och raringen Buffy som sällskap.
 
Om en liten stund ska jag bege mig mot skolan, inget jobb idag dock det är skönt, idag står det svenska 2och samhällskunskap 1B på schemat. Ska se om jag hinner ta upp blocket och skriva lite på svenska uppgiften innan jag beger mig också så det blir inget jättelångt inlägg här idag.
 
I helgen begav vi oss iväg till stan och handlade glycoflex åt Buffy, vi passade även på att köpa nya underlakan till dubbelsängen. Lustigt det där, jag har hur mycket sängkläder som helst men bara 2 till dubbelsäng. Jobbigt när man byter upp sig sängmässigt faktiskt. Vet inte vart jag ska göra av alla mina 90 sängs påslakan och underlakan, samtidigt vet jag inte heller hur jag ska kunna bädda om dubbelsängen för jag inte har npg med uppsättningar. *lol*
 
En annan sak jag inte gillar med måndagar är att man alltid får besken man inte vill ha då. Jag skickade in sjukanmälningar till AFA för att få ut de extra 10% från försäkringen men det står idag att mina ärenden är avslutade och att ett brev skickats till mig från AFA men inget om någon utbetalning. =(
 
Jag säger bara, I DON'T DO MONDAYS!
Måndagar är helt enkelt inte mina dagar. =(
 
Ha en bra dag mina kära läsare!
<3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela