unclouded.blogg.se

Ur mitt perspektiv..

Nu måste det väl ändå snart vara dags?

Publicerad 2013-03-24 12:03:17 i Allmänt,

SItter här i soffanoch tittar utgenom fönstret, där ute skiner solen för fullt och termometern visarpå 19,2 grader i solen. Var ute på morgonpromenad med Buffy för dryga två timmar sedan och det var så varmt och skönt i solen redan då att jag nästan blev chockad.
Nu tänker man när man ser ut genom fönstret att nu måste det väl ändå snart vara dags? Dags för vår, dags för värme och dags för livet att komma tillbaka till vår värld!
 
Om en vecka är det påsk, då ska jag och hjärtat ta en liten biltur upp till Lidköping för att hälsa på lilla mamsen, var säkert minst 2 månader sedan jag såg henne nu så nu när ekonomin känns lite bättre denna månaden så tyckte vi att det väl ändå borde vara dags. Ska bli kul att se henne nu när hon fått må bra ett tag. =)
När vi ändå åker iväg till Lidköping så tänkte vi passa påatt sova över hos mamsen och kanske gå på lite tivoli under lördagen innan vi åker hem. Dessutom kan vi hinna träffa lilla-Nilla med om hon vill ta en liten tur till Lidköping från Skara. Hade varit riktigt kul. =D 
 
Efter Lidköping på vägen hem till Gbg så funderar vi även på att ta en liten tur förbi Bovallstrand men det beror väl på hur mycket vi orkar skulle jag tro. Kunde vara kul att åka dit dock, det är väldigt fint där ute. =)
 
Nej, om man skulle skippa datorn och bege sig ut i det fina vädret kanske, dumt att sitta inne när solen skiner ute.=P
Ni får alla ha en ritkigt underbar söndag!
 
<3 <3 <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela