unclouded.blogg.se

Ur mitt perspektiv..

Ooohhh så trött..

Publicerad 2013-03-07 08:28:42 i Allmänt,

Ja det är sant, idag är jag riktigt trött, skulle gärna ha sovit lite till men det fick jag inte. Sitter nu och funderar på om jag orkar gå hela vägen till kaffebryggaren och ordna mig en stor kopp koffein eller inte. Måste nog orka det för annars kommer jag aldrig orka ta mig hela vägen ner till bussen och iväg till skolan för att ha matematik och svenska..

När skolan är klar för dagen ska jag sedan hem och rasta min guldklimp, därefter ska jag träffa älsklingen efter jobbet och dra ner till YH-mässan, sedan vidare till Specsavers och där efter ska vi hem, äta något lätt och sedan dra ner och träna. Ja det är underbart, jag ska få sällskap av min älskling på gymmet. =)
Hoppas bara jag har mer energi ikväll än jag har nu. *tihi*

Näe, får väl ta mig i kragen, gå ut i köket och brygga min favorit drog. ;)

Ha en tip-top torsdag gott folk!
<3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela