unclouded.blogg.se

Ur mitt perspektiv..

Så trött att det inte finns ord..

Publicerad 2014-01-20 08:01:29 i Allmänt,

Förra helgen fick jag så ont i min nacke att det inte finns ord som kan beskriva smärtan, jag fick åka in till akuten och få starka smärtstillande. Dessa tog dock bara udden av smärtan och gjorde mig dessutom obeskrivligt trött. Dagen efter skrämde jag slag på min älskade sambo genom att ha så ont att jag knappt kunde andas, stackaren höll på att ringa 112. På grund av smärtan lyckades jag inte sova särskilt, jag fick vara hemma från skolan och jobbet men kände redan på onsdagen att jag var tvungen att kämpa mig iväg till skolan åtminstone. Det var jobbigt,jag hade ont och var så trött när jag kom hem men jag klarade mig igenom dagarna iaf.

Nu är det ny vecka, smärtan har lagt sig till största delen, dock är jag så obeskrivligt trött att det inte finns ord idag. Var dum nog att låta sambon tvinga mig att se "Paranormal Activity" igår, jag som hatar skräckfilmer och känner mig som ett litet barn när jag sett en och inte kan sova på hela natten. Men nu bär det iaf strax av till skolan, juridik på morgonen och sedan kommunikation på eftermiddagen. Dagen avslutas med ett arbetspass innan jag äntligen får sova. JIPPIE!!
Har ingen aning om hur detta ska gå med 1,5 timmes sömn men ja, det finns sätt att ta sig igenom dagen, sovandes till exempel! ;)

Ha en underbar dag mina kära vänner!
Btw, ni som har missat det, SNÖN har ÄNTLIGEN kommit! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela