unclouded.blogg.se

Ur mitt perspektiv..

SM-FINAL!!!

Publicerad 2016-03-19 10:02:00 i Allmänt,

Ja nu är vi på väg upp till Stockholm och Tele2 Arena. Det var en jäkla massa bussar som lämnade Lidköping imorse kl 9! Någon sa att det var 65 (!!!!!) st. Kommer bli sånt ös på arenan att det är galet. När jag hörde antalet bussar med Villa-supporters så kom jag att tänka på Cool Candys låt om Villa "det finns nog inget enda lag i vårat långa land, som skapar sådan hysteri och starka vänskapsband.." (eller något sådant) Detta stämmer så bra, det måste vara helt tomt i Lidköping i dag! Själv åkte jag ju från Göteborg för att åka med en av supporterbussarna till finalen, man kan bara inte missa detta! 
 
Dagen till ära har jag dels fixat blå-vita naglar och dels köpt blå-vit ansiktsfärg, skall något göras så skall det göras ordentligt!! Lånade ut färgen till några andra goingar på bussen också så att vi är flerasom är lika snygga. 
I år tror och hoppas vi på att guldet följer med hem till Lidköping, VSK får klara sig med ett silver!
 
Det kommer att skrikas som attans på arenan idag och Stockholm kommer att vara blått och vitt, vackra färger det!
 
Kommer att lägga upp bilder sedan efter finalen när jag är hemma vid en dator (med andra ord imorgon)
 
FORZA VILLA! OLE, OLE, OLE!!! GOOOOOOOOO VILLA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela