unclouded.blogg.se

Ur mitt perspektiv..

TGIF!!

Publicerad 2012-12-14 10:41:44 i Allmänt,

Ja jag älskar fredagar!
Vaknade idag på morgonen och insåg att det var fredag, vad glad jag blev!
Nu har vi en skön kväll framför oss älsklingen och jag, sen imorgon är det full fart med flyttpackandet, hade ingen aning om att det skulle ta sådan tid! =O
Vi har 2 veckor kvar tills vi får nycklarna och då ska allt flyttas, how the hell are we gonna stretch out time enough?!
 
Jag har ingen aning om hur vi skall hinna med allt men på något sätt ska det gå! Vi får lägga i överljudsväxeln eller något tror jag. Jag är helt chockad över att det bara är 2 veckor kvar redan, nyss var det 2 och en halv månad, vart tog tiden vägen? Min tänke när vi fick lägenheten var, oh det är så lång tid att vänta men nej du! Tiden har bara rusat iväg och nu är det 2 veckor kvar tills vi får nycklarna, eller mindre än 2 veckor egentligen eftersom vi får nycklarna torsdagen den 27:e.
 
Men jag älskar det! Jag ser fram emot det enormt mycket, detta kommer bli så otroligt bra! Igår kom första hyresavin med posten hem till Jimmys adress, men den var adresserad till oss båda! Ja om två veckor börjar vårt gemensamma liv lite mer på riktigt även om vi bott tillsammans i stort flera månader fast på två adresser. Är jag nervös, njae egentligen inte, jag älskar Jimmy och det känns så rätt. Alla stolpskott jag gjort innan jag träffade honom var så värda det för med honom blev det rätt upp i krysset! 
Jag säger inte att det alltid kommer vara en dans på rosor, vem vill att det ska vara det egentligen, men det kommer bli bra! 
 
Så det är alltså knappt 2 veckor kvar till flytt och sen är det dessutom 3½ vecka kvar tills jag börjar studera, oh det kommer bli ett bra år 2013! Det blev visserligen inte den skolan jag sökt till men vem bryr sig, jag kom iaf in på de kurser jag sökt och det är huvudsaken! Mycket som måste fixas även inför detta och jag tycker det är väldigt spännande och känns som att det kommer bli svindyrt också i och för sig men jag ser det som en investering i min framtid, eller vår framtid faktiskt!
 
Känns helt underbart med allt som är påväg att hända och jag tar emot det med öppna armar. Man lever bara en gång och jag tänker göra det bästa av min chans!
Snart är det dags att dra iväg och jobba lite men det är bara ett 3 timmars pass och sen är jag home free! 
Har sagt det många gånger förrmen tröttnar aldrig på denna frasen..
 
THANK GOODNESS IT'S FRIDAY!!!
 
Ha en underbar dag raringar! <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela