unclouded.blogg.se

Ur mitt perspektiv..

Mitten..

Publicerad 2013-03-13 20:34:17 i Allmänt,

Ja det är tydligen så att vi är mitt i mars nu, ja det är nästan sant, det är den 13:e idag. En sak jag är säker på är att det i alla fall är mitt på "arbetsveckan" för många, för mig är det mitt på "skolveckan" och sista arbetsdagen för veckan.

Idag är det också mitt på terminen fick jag veta, vi hade mitterminssamtal i samhällskunskapen och jag fick veta hur det gick på provet, hur det gått på inlämningsuppgifter och vad jag låg på för betyg just nu. Känns som att jag har det hela under kontroll så här långt så nu blir det att fortsätta på samma linje med studierna och även se till att klara högskoleprovet som närmar sig med stormsteg.

Mitt i en Monster är jag också, behöver det för att ta mig igenom arbetsdagen här på Sifo. Sitter och slår alla nummer för hand och det är mindre roligt kan jag säga, är lite trött i huvudet så halvvägs in i numret har jag slagit fel och får lägga på och börja om. X-P

Men nu är jag mitt på sista timmen på arbetspasset så detta ska nog gå alldeles utmärkt. Ska bli skönt att komma hem och krypa ner mitt i sängen, Jimmy får ligga vid mina fötter i natt, och sova riktigt gott.

Ha det jättegott allihop!
<3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela