unclouded.blogg.se

Ur mitt perspektiv..

Årets sista månad!

Publicerad 2012-12-01 13:09:27 i Allmänt,

Ja idag är det första december, det betyder många saker. Först och främst att vi är inne på årets sista månad, har ni hunnit med allt ni skulle göra under 2012? Inte, då får ni snabba er för dagarna fullkomligen springer iväg.
 
En annan bra sak med att det är första december är att jag får börja lyssna på julmusik, wooohooo!!! =D
Sen betyder dagens datum också att jag fyller 30 om 7 dagar och det gillar jag. Älsklingen frågar hela tiden vad jag önskar mig och vad jag vill göra den dagen, jag har ingen aning! =O
 
Sen fick jag igår veta att en ytterligare bra sak med december är att min mor äntligen får flytta till en lägenhet som är anpassad för hennes nya speciella behov. Hon flyttar redan den 17 december och det tycker jag är jättebra, då kan hon äntligen komma ut när hon vill och dessutom kan hon få ta hem sin lilla vita pälstuss lagom till jul. Ja God jul på dig mamma! =)
 
Under december månad kommer jag nu också få besked om mina studier, jag är jätte nervös, jag vill verkligen komma in på mina kurser! Kan jag önska mig kurslitteratur i julklapp om jag kommer in? Haha, nej det ska jag inte göra, Unionen hjälper till med den saken. =)
 
En av de bästa sakerna med december är att vi kommer få tillgång till vår nya lägenhet, som jag längtar. Idag ska vi därför åka hem till mig och tvätta lite, packa ner en del saker till och sedan kanske redan påbörja flyttstädningen, ja vi har massor att göra under december månad men det ska nog hinnas med hoppas jag. Någonstans mellan allt detta som ska göras ska vi försöka hinna emd att fira jul också. Hur vet jag inte men det får lösa sig helt enkelt. ;)
 
Igår innan det blev december gick vi på bio, vi såg Rise of the guardians (De fem legenderna) Vill ni se en gripande och samtidigt otroligt rolig film så måste ni se den. Som jag skrattade! Helt klart värd pengarna måste jag säga. Nu måste jag lägga ner här för någon väntar på mig.
Ville bara skriva något som ni kunde läsa under dagen!
 
Ha en underbar dag oavsett om ni har snö, sol, regn eller bara kallt!
<3 <3 <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela