unclouded.blogg.se

Ur mitt perspektiv..

Dagen D!

Publicerad 2012-12-27 14:30:38 i Nytt läge,

Idag är dagen D kommen. Ikväll ca kl 20 så ska vi hämta nycklarna till nya lägenheten. Ska bli helt underbart, hoppas Jimmy tycker lika bra om den som jag, han har ju inte sett den än. =) Nu ska jag försöka få i mig lite snabb lunch (sen sådan) efter att ha varit iväg och shoppat på stadium, riktigt bra att få presentkort när det någon dag senare är rea. Jag fick 5 plagg för 296:-. Rätt galet egentligen, fick alltså både träningsbyxor, sport-bh, 2 linnen och en t-shirt för det priset. Ja jag klagar inte, då blir det mer pengar över till träningskortet.=)

Sen tog jag svängen förbi Coop Eriksberg och köpte lite som behövs till middagen ikväll. Och nu önskar jag bara att timmarna kunde gå så älsklingen kommer hem och kl bli 20 någon gång. =P
Som ni vet är tålamod inte något jag är direkt välsignad med. ;)

Hoppas ni som jobbat idag har haft en skön dag på jobbet och ni som varit lediga hoppas jag har njutit av det som jag.
Puzz på er raringar! <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela