unclouded.blogg.se

Ur mitt perspektiv..

Försöker vara produktiv så här på morgonkvisten..

Publicerad 2012-12-05 10:49:16 i Allmänt,

Jag försöker vara produktiv så här på morgonkvisten men det verkar inte som att alla andra vill låta mig vara det. De öppnar antingen 9 eller 10 och när man sedan ringer så är det telefonkö. Jag avskyr telefonköer! =P
 
Men jag har iaf fått tag på 2 av de jag skulle h tag i, nu väntar jag på Banhof så att jag kan se till att det finns bredband i nya lägenheten när vi flyttar in. Dock verkar de inte jobba särskilt snabbt där för jag har stått i kö 7 minuter och kommit ett steg framåt i kön på den tiden. That sucks!
 
Passar samtidigt på att sitta här och kolla på väskor till mina skolböcker. Har ingen som jag kan använda till detta så jag måste köpa en ny. Eller så får jag helt enkelt önska mig en i födelsedagspresent eller kanske julklapp. Det är ju också ett alternativ. =)
 
Fick tag i bredbandsleverantören efter 20 min telefonkö, lade min beställning och fick e-postbekräftelse. 30 sekunder senare fick jag ett sms från dem där det stod, vi behöver komma i kontakt med dig gällande din beställning, vänligen ring oss på detta nummer så snart som möjligt, och ett telefonnummer. Jag ringer det nummret och hamnar i en ny telefonkö med 3 samtal före. Varför kunde de inte tagit alla frågor när jag ändå pratade med dem? Jag kan bli så jäkla trött på sådant, som om man inte har bättre saker för sig än att sitta i telefonkö hela dagen.. *suck*
 
Snart måste jag ut med lille Buffy också för att han ska vara färdigrastad när jag måste gå till jobbet och så ska jag hinna äta lunch med. Ja ja det ska väl gå att få ordning på detta med såsmåningom.
Efter ytterligare 10 minuters telefonkö så får jag veta att den nuvarande hyresgästens bredband inte verkar vara uppsagt och således kommer inte vårt bredband kunna kopplas in, tur vi har nuvarande hyresgästs telefonnummer och kan kontakta henne för att se om vi kan få bort det så vårt kan komma fram. =)
 
Nu ska jag försöka hinna fixa allt annat som ska göras innan jobbet, men ha en bra dag raringar!
 
<3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela