unclouded.blogg.se

Ur mitt perspektiv..

Gillar att fylla år.;)

Publicerad 2012-12-09 12:40:10 i Allmänt,

Alla frågar mig hur det känns att fylla 30, som om det skulle varahemskt på något sätt eller som om man har nått avgrunden och livet är slut nu. Jag tycker det känns härligt att ha fyllt 30 känner mig lika levande som innan och jag har fått många fina presenter. 
 
Mamma, syster Maria med pojkvän Daniel gav mig 2 stycken liveit upplevelser och älsklingen gav mig ett par underbara Safir örhängen. Själv gav jag mig en ny notebook, alltså en dator. Jag har haft en som jag lånat av kära mor min de senaste 2 åren och kände att nu var det dags att köpa mig en egen. Fick tag i en ASUS till ettvrakpris om 3990:- och med hjälp av älsklingen klurade jag ut att den är precis vad jag behöver, varken mer eller mindre. =)
 
 
Helt okay design också är det förutom att den är riktigt snabb. =)
 
Nu är det tänkt att vi ska bege oss hem till mitt för att kolla posten och ev fixa lite till inför flytten om vi orkar, lite små förkylda som vi är.
Jag ska bara lyckas knappa klart på datorn, det är svårt med ny dator för knapparna flyttar omkring på tangentbordet så jag får sudda ut och skriva om hela tiden. *haha*
 
Ha en underbar dag raringar! Jag ska fortsätta njuta av att vara 30 iaf!
<3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela