unclouded.blogg.se

Ur mitt perspektiv..

Happy Snow-Day, Jack Frost has been here!! =D

Publicerad 2012-12-03 09:12:06 i Allmänt,

För att vara en måndag så är det ändå en underbar dag. Blev väckt av mitt hjärta som kysste mig och sade, "det har snöat i natt och snöar fortfarande". Ja, vad glad man kan bli av en så enkel sak. Känns helt underbart, jag som älskar snö, det var det jag önskade mig i födelsedagspresent och jag fick det, lite i förväg men jag fick det! =D
 
Det har inte kommit mycket än men det snöar fortfarande så det kan nog bli lite tror jag. Det blir så vitt och fint när det har snöat och minusgraderna känns på något sätt mindre kalla.
 
 
Ja det är som sagt inte mycket än men det har blivit mer sedan jag tog bilderna.
 
Förutom att det snöar så är jag glad för att nästan allt i min lägenhet är nerpackat, har bara lite kvar i klädkammaren, det är så skönt, nästa helg ska vi göra det sista och sedan kan vi fokusera på Jimmys lägenhet så även allt där blir nerpackat i tid till flytten. 
 
Har glömt att brygga mitt morgonkaffe insåg jag precis och det går ju inte så jag får ta och göra det så att jag vaknar på riktigt någon gång. Ha en underbar snödag alla! Både ni som haft snön ett tag och ni som fått den i natt. <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela