unclouded.blogg.se

Ur mitt perspektiv..

Det börjar närma sig..

Publicerad 2012-11-03 11:27:23 i Allmänt,

Det är den 3:e November idag, känns lite galet, tycker inte det var längesedan det var Mars men ändå är det snart massa saker som är så långt från mars de kan komma om man ser bakåt iaf. ;o)
 
Tänk bara på detta, snart är det 7:e December, ja det börjar närma sig faktiskt, jag fyller snart 30. =) Det känns lite konstigt, jag tycker inte det var längesedan jag fyllde 18, känner mig inte riktigt som 30 heller. Men det kanske beror på att jag inte fyllt än. ;)
Tänker dock vänta med att fira min 30-års dag tills vi har flyttat till den nya lägenheten, blir mindre trassligt så och dessutom tänkte vi passa på att fira 60 år Jimmy och jag.
 
Den nya lägenheten, jag det börjar närma sig det med. Fick veta i torsdags att vi troligen kan få nycklarna redan den 27:e december istället för den 1 Januari. Yey!!!
Jag längtar så mycket att det är helt galet! =D
Den finaste lägenheten ever och jag får dela upplevelsen med finast killen ever! <3
 
Det börjar närma sig fler saker, hoppade nämligen över den som närmar sig fortast, om 3 (!!) dagar är det nämligen dags att ansöka till studierna, sen är det 2 månader tills jag börjar studera. Jag som så länge har varit skoltrött längtar faktiskt till den 7:e Januari när jag får börja. Lite konstigt måste jag säga men jag blir mer och mer säker för var dag som går att det är helt rätt väg för mig att gå just nu. Kollat upp iprincip allt redan och ansökningsperioden är inte här än. Jag är nog lite av ett kontrollfreak tror jag, måste veta allt och undersöka med mikroskop innan jag fattar ett beslut. Böckerna till skolan går på 2135:- om jag köper dem helt nya men sen finns även begagnat vägen man kan ta, då kan man komma undan lite billigare och det gillas.
 
3:e November sa vi ja, 51 dagar kvar till julafton, jag ÄLSKAR julen. Synd bara att det inte blir så mycket julpynt i år, i och med att vi kanske flyttar 3 dagar efter jul så blir det lite tight. Fast i och för sig, jag kan ju julpynta hemma redan nu och sedan ta ner dem  när vi ska flytta mina saker. =) Sa jag att jag ÄLSKAR julen?! Allt glitter, de fina färgerna, jag brukar blanda ganska många färger under jul. Jag har rött (givetvis), blått (min absoluta favoritfärg), grönt glitter är ett måste också. Sen tycker jag man gärna kan blanda in silver och guld glitter.
TOMTAR, man måste ha massa tomtar och tomteklädda figurer av alla dess slag. Julgardiner, vi får inte glömma gardinerna. Stora gardiner som täcker mycket av fönstret så det ser så där ombonat ut, gardiner med rött och grönt, eller med stora tryckta julstjärnor på. Sen vill jag ha snö på min jul! Åh, jag längtar. =)
 
Men just nu är det ösregn ute och jag måste klä mig för att rasta min lille pälsbollsprins.
Ha en underbar mysdag raringar! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela