unclouded.blogg.se

Ur mitt perspektiv..

Jaha?!

Publicerad 2012-11-21 10:40:18 i Allmänt,

Idag var det folk hemma från något företag som skulle kolla ventilationen så att den var okay. Det är ju bra kan man tycka men jag tyckte det kändes lite skumt.
De gjorde nämligen exakt samma sak som ett par andra killar gjorde när de var här för några veckor sedan, så varför kollar man samma sak två ggr på typ 1 månad?? Jag har ingen aning men nu är de klara och jag hoppas de väntar med att komma igen till vi har flyttat ut. Jobbigt att ha massa folk här som ska böka med fläkten och ha sig, så måste man anpassa sina tider efter dem också eftersom man har husdjur och så.
 
Snart ska jag iväg till logopeden för att andas lite igen, vet inte om det hjälper något men jag får väl vara en snäll flicka och göra dem till viljes så att jag kan gå tillbaka till jobbet och tjäna lite pengar innan jag ska börja studera. Hoppas bara jag nu kommer in på mina kurser, ansökningsperiodens sista dag var igår och nu är det bara att vänta tiill den 18:e december innan jag får veta hur det blir. Har jag nämnt att jag avskyr att vänta?!
 
När jag nu ändå sen är inne i stan ska jag passa på att kolla in om kappahl har kvar jackan jag kollat på, synd bara att inte f-kassan betalade ut pengarna i tid för att jag skulle kunna utnyttja mina 25% rabatt på den. Får se om ajg köper den idag eller om jag väntar och hoppas på ett nytt rabatterbjudande, hade inte varit fel eftersom pengar inte växer på träd. Dock behöver jag en ny jacka, den ajg har går nämligen upp av sig själv och det är inte bra när det är kallt, blåsigt och blött ute har jag märkt.
 
Nej, hinner inte skriva mer nu för Buffy måste rastas och jag skall hinna äta lunch innan jag måste iväg och andas!
 
Ha en go dag raringar! 
<3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela