unclouded.blogg.se

Ur mitt perspektiv..

Tänker på dig mamma..

Publicerad 2012-11-01 08:40:57 i Allmänt,

Återigen igår fick mamma åka in till akuten, hon hade lågt blodtryck och var knappt kontaktbar. Nu ligger hon på intensivvårdsavdelningen med insulindropp för att få ordning på blodsalterna och socker för att motverka insulinet eftersom hon har diabetes. 
 
Det har varit många turer till akuten för mamma i år, tycker så synd om henne, det får liksom vara bra nu. Hon kan väl få må bra någon jäkla gång tycker jag. Läkarna sa igår att de tror att hon kommer klara sig även denna gången, tror.., men hur många gånger till klarar hon sig?
Nu sitter jag och väntar på nya besked om hur hon mår, det är jobbigt och oroligt, jag vill ju att hon ska bli bra.
 
Jag hoppas du vet att du finns i mina tankar alltid mamma och jag hoppas du snart bli bättre.
Jag älskar dig så mycket och vill ha dig kvar!
 
http://www.youtube.com/watch?v=_rg4OsADxkQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela