unclouded.blogg.se

Ur mitt perspektiv..

Höstigt.

Publicerad 2012-10-31 08:02:35 i Allmänt,

 
Hösten är en härlig årstid, man kan leka i löven vilket jag vet att min Buffy gillar. Man kan njuta av kyliga, soliga höstpromenader när vädret tillåter eller sitta inne och mysa i soffan och se på en bra film med massor av tända värmeljus. Ja hösten är ganska mysig ändå. ;)
 
Man kan få många fina bilder på hösetn också. Och så vet jag att iaf Tilja här uppe menar att man kan gå ut och jaga en tennisboll på den lövfyllda gräsmattan. Man kan springa runt så löven sprutar runt tassarna och när man blir trött kan man lägga sig i löven och vila, =)
 
 
Sen är det otroligt färgglatt på hösten, well, i alla fall i början av hösten. Färgerna lyser upp även den gråaste dagarna och trots kylan känner jag mig alldeles varm inombords.
 
Tänk om alla dagar var lika färgglada som denna, och här skiner inte ens solen. ;o)
 
Solen skiner inte idag heller, regnet öser ner utanför mitt fönster och jag funderar på om jag ska tvinga ut Buffy på en promenad eller vänta tills han säger att han vill gå ut. Det lutar åt det första, han har ju inte varit ute sedan igår och även om han menar att han kan hålla sig tills det slutar regna är jag inte så säker, tänk om det inte slutar regna. =P
 
Ha en fin höstdag raringar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela