unclouded.blogg.se

Ur mitt perspektiv..

Snart så!

Publicerad 2013-02-10 13:23:49 i Allmänt,

Ja det händer mycket runt omkring nu. I veckan anmälde jag mig till högskoleprovet, som går av stapeln den 6:e april. Jag vet inte hur det kommer att gå men det ska bli intressant att se om jag har någon chans alls att klara det, Det är ganska långt kvar men tiden går och jag säger bara, snart så! =)

Nu i helgen så håller vi på att plocka i ordning det sista i lägenheten, ja det har tagit tid men aldrig anade jag väl att det skulle bli så svårt att hitta plats åt alla våra saker.Vi har donat och fixat, vi har ställt upp och ställt om men fortfarande inte fått plats för allt. Vi gör allt för att göra allt så litet som möjligt och slänger en hel del. Vi har lite kvar att göra men snart så!

Dags för mig att lämna datorn så vi får ordning här någon gång. =)
Ha en härlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela