unclouded.blogg.se

Ur mitt perspektiv..

Ja det var det!

Publicerad 2013-01-10 08:59:31 i Allmänt,

Igår körde jag både skola och jobb, snacka om att jag var trött när jag slutade jobbet! Och när jag satt där på jobbet blev jag så säker på att jag gjorde rätt som valde att börja studera så jag kan söka mig ett intressantare jobb. Jag är så fruktansvärt trött på de undersökningar som vi jobbar med att det inte är sant. När kl slog 21 igår var min första tanke, jippi, och min andra var, DET VAR DET!

Idag ska jag först till skolan och ha lite matematik och svenska, efter det ska jag se mig om efter ett annat deltidsjobb. Ja jag känner att det är dags att söka sig vidare helt, inte bara delvis genom att börja studera.

Tog mig en mysig morgon promenad med Buffy också, vi gick först på lite upptäcks färd och sedan hamnade vi nere vid kajen som vanligt. Det är så otroligt mysigt där nere och jag känner mig riktigt hemma här. =)

Ja kan man annat än älska att promenera här?? Nej jag tror inte det.
 
Nu visar klockan att det är dags att bege sig mot skolan! Så jag får väl säga ha en bra dag alla raringar där ute!
Ja det var det för tillfället!
<3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela