unclouded.blogg.se

Ur mitt perspektiv..

Vissa borde följa sina egna råd...

Publicerad 2013-01-15 09:35:55 i Allmänt,

Tydligen har det blivit ett väldans ståhej om vad jag skrev i min blogg i söndags, jag får säga lite som min samhällskunskaps lärare, varje person som läser en text tolkar den på sitt eget sätt. Ja nog fasen är det sant!!
 
Jag är jätteglad för alla som läser min blogg så ni som varit trogna läsare och läser för att ni gillar mitt sätt att skriva, ta inte åt er av det som kommer här näst. 
 
Först ska jag börja med att gå tillbaka till något som hände i förra veckan, jag läste en status på facebook där någon skrev "om någon kunde ta hand om disken åt mig vore jag glad" eller något liknande, jag skrev då en kommentar som lät så här "Jag har diskmaskin ;)" statusskrivaren verkar ha blivit sur över denna kommentar och det hela eskalerade till att personen efter jag skrivit "Men om man har en diskmaskin behöver man ju ingen som tar hand om disken åt en" blev vansinnig och menade på att om jag skötte mitt eget liv och gav fan i vad personen skrev, tyckte, tänkte, sa och gjorde, eller något i den stilen, så skulle allt bli så mycket bättre.
 
Igår ringde min mor och frågade om jag skrivit ditten och datten om den och den i min blogg, nej jag skrev detta svarade jag och citerade min egen text. Mamma fortsatte då samtalet med att dessa personer som jag skrivit om tydligen skulle vara vansinniga på mig, inget konstigt där eftersom de redan sagt att de inte vill umgås med mig då jag inte hade möjlighet på grund av sjukdom och egen flytt att hjälpa till just den dag det var bestämt att mamma skulle flytta. Vad jag då undrar är varför går de in och läser min blogg om de inte vill ha något med mig att göra?
Personen i diskmaskins diskussionen blockerade mig på facebook samma dag vi hade den diskussionen men besvärar sig ändå med att gå in på min blogg och läsa den, varför, undrar jag? 
 
Min blogg är något jag skriver och något jag har för att uttrycka mina tankar och känslor. Vi lever i ett fritt land, där man har rätt att skriva och uttrycka sig fritt och detta använder jag min blogg till. Om du på något sätt stör dig på mig, mitt liv, mitt sätt att göra saker och/eller mina åsikter så har jag bara en sak att säga LÄS INTE MIN BLOGG!! Här skriver jag nämligen MINA åsikter, ger ord för MINA känslor, beskriver vad som händer i MITT liv, svårare än så är det inte!
 
Vissa personer borde helt enkelt följa sina egna råd, så om du stör dig på mig har jag ett råd som jag som skrivet fick i slutet av förra veckan, "ge fan i vad jag skriver, tycker, tänker. säger och gör så blir allt så mycket bättre!"
Jag har rätt att ha en åsikt vill du inte veta min åsikt så kan du börja med att låta bli att snoka i min blogg, eller ni kanske jag ska skriva, ni vet vilka ni är! Ni verkar tror att ni är så förbaskat perfekta, att ni är några slags små helgon men, NEWSFLASH!, det är varken ni eller jag så sluta inbilla er!
 
Än en gång till alla er som är mina trogna bloggläsare och alla som kommer in som nya läsare för att ni tycker det är intressant att läsa vad jag skriver, YOU ARE THE WORLD! Ni är alltid välkommna att läsa min blogg!
 
Peace out!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela