unclouded.blogg.se

Ur mitt perspektiv..

Ett år med min prins.

Publicerad 2013-03-29 10:50:30 i Allmänt,

Ja i onsdags firade vi ett år min Jimmy och jag. Det var slumpen och min nyfikenhet som förde oss samman och jag tackar min lyckostjärna för det. Ett talesätt säger att ingen är perfekt men Jimmy är helt perfekt för mig. Jag skulle inte vilja byta ut honom mot något. Han gör mig lycklig, han gör mig lack, han får mig att skratta och han får mig att gråta. Inget av detta är på något sätt negativt så tro inte det. Han får mig att känna och det är otroligt positivt! Jag hade byggt upp en gigantisk mur kring mitt hjärta, kring hela mitt liv, vägrade att släppa någon förbi den. Men Jimmy brydde sig inte om detta, han klättrade helt sonika upp på min mur och plockade sönder den sten för sten, från toppen till botten tills den var helt raserad. Nu har vi spenderat ett helt år tillsammans, vi har en gemensam lägenhet och jag som aldrig mer skulle bli sambo ångrar mig inte för ett ögonblick. 
 
Han finns där för mig och stöttar mig i mina val, ger mig inspiration och mod till att välja nya vägar, han får mig att vilja klättra över alla hinder istället för att helt enkelt vända och gå tillbaka. Han ger mig styrka, han ger mig mod och han får mig att må bra! <3
 
På vår 1-årsdag tänkte vi först gå på restaurang men sedan kom vi på att om vi lagar mat hemma tillsammans får vi lugn och ro, det blir billigare och mycket mysigare. =) Så det var vad vi gjorde och det var en helt underbar kväll med potatis i ugn, oxfilé och Cinzano Asti att dricka. Innan maten fick Jimmy sin present som jag köp på Aviani - passion for lingerie, lite dyrt men ett riktigt bra ställe. Man får ett otroligt personligt bemötande och väldigt bra service. =)
 
Efter Jimmy fått sin present så fick jag min, eller andra halvan av mig för när han kom hem från jobbet fick jag en underbar buket med röda rosor. Jag älskar verkligen att få blommor. <3
 
Andra halvan av min present var något helt annat som vi tjejer också gillar att få. Kan ni gissa?
Ja det var något sort smycke, vad ni är bra på att gissa! ;o)
Det var ett helt fantastiskt halsband, det matchar de örhängen jag fick på min födelsedag relativt bra men är inte hundra procent samma. Detta spelar mig ingen roll eftersom jag älskar både mina örhängen och mitt nya halsband och ännu mer älskar jag min prins!
 
 
Visst är det snyggt? Ja jag kan inte låta bli att ha det på mig och nu mera sitter mina vackra örhängen i mina öron och halsbandet runt min hals eftersom jag inte behöver oroa mig för ifall att jag tappar dem eller liknande eftersom min älskling har försäkrat dem och jag får helt nya omjag skulle tappa dem eller de skulle gå sönder. =)
Igår kväll frågade han vad jag ser i honom som får mig att älska honom, det är så enkelt, ALLT! Han är snygg, sexig, klär sig bra, har humor, är snäll, är omtänksam, älskar mina djur lika mycket som jag älskar dem, och är en riktigt svärmorsdröm. Ja jag vet inte vad mer jag kan säga förutom att han är helt perfekt för mig! <3
 
Nu vet ni det!
Dags att göra sig i ordning för idag ska vi ta kexet och bege oss upp till Lidköping för att hälsa på min älskade mamma! Ska bli så underbart att få träffa henne igen!
 
Ha en riktigt Glad Påsk mina raringar!
<3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela