unclouded.blogg.se

Ur mitt perspektiv..

Så jäkla skönt!!

Publicerad 2013-03-20 14:33:15 i Allmänt,

Idag fick jag veta att mitt matematikprov blivit framflyttat till nästa torsdag istället för att gå av stapeln nu på fredag. Så jäkla skönt för jag har ett helt förbenat kapitel kvar att räkna innan dess och det hade blivit svårt att klara av provet på fredag. SÅ nu ska här råpluggas matematik ännu mer på mina lediga stunder. =)

Något annat som var riktigt skön idag var det faktum att jag lyckades förklara för min klasskamrat hur man löser ett ekvationssystem med hjälp av additionsmetoden. Jag var lite osäker på huruvida jag hade gjort rätt men när vi kollade i facit så var svaret korrekt, jag blev så glad och kände mig riktigt smart faktiskt.

Så nu är det bara att fokusera på att plugga så hårt som möjligt på matematiken så att jag klarar av högskoleprovet och sedan kan komma in på min utbildning. Det vore så jäkla skönt! =)

Snart är det dags att promenera lille pälsbollsprinsen innan jag ska dra mig iväg till jobbet. Kommer vara så jäkla skönt att sluta ikväll sen. ;)

Ha en underbar onsdag gott folk!
<3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela