unclouded.blogg.se

Ur mitt perspektiv..

Snaaaaaaaaaaaaaaaaaart!

Publicerad 2013-03-06 20:31:24 i Allmänt,

Klockan är 19:51 och jag känner mig så lättad, snart är kl 21:00 och jag får, ja ni vet. ;)
Sitter och kollar bågar eftersom mina glasögon är lite dåliga, glasen alltså, och det börjar bli dags för nya. Något kul måste jajg sysselsätta mig med när jag är för trött för att orka tänka. =P
 
Lägger patiens samtidigt som jag "jobbar", vet inte hur kul det är men det är ett kanon bra tidsfördriv i alla fall. Vad gör man inte för att få tiden att gå?
Är galet trött, all min energi gick åt till att ta mig igenom det 8 sidor långa samhällskunskaps provet jag hade imorse. Inte den roligaste eller lättaste uppgiften men jag kom igenom det i alla fall. Hur gick det? Ja du, fråga om en vecka eller så, då kanske jag vet. ;)
 
Imorgon är det torsdag har jag rätt eller är jag helt ute och seglar? Om det är torsdag imorgon ska jag och älsklingen knalla ner till YH-mässan och leta inspiration till vad jag ska läsa vidare till. Bra chans att få ställa massa dumma frågor om diverse utbildningar. =)
Samtidigt ska jag också släpa med min snygging till specsavers så att han kan få vara med och säga sitt om vilka bågar jag ska ha till mina nya glasögon, jag menar det är ändå så att han kommer se dem mer än jag eftersom de sitter på min näsa. Så visst tycker ni väl att han borde få ha något att säga till om? Han kan i alla fall få säga om han tycker de är snygga eller fula, om han tycker de passar mig eller inte och vilka han tycker jag borde ha. Sen om jag väljer de han tycker eller inte det spelar inte så stor roll, jag menar, huvudsaken är att han får känslan av att han har något att säga till om. ;oP
 
När man försöker låtsas som att man jobbar samtidigt som man bloggar så tar det visst lite tid att skriva klart inlägget men nu känner jag att mitt huvud är väldigt trött så nu tackar jag för mig och önskar er alla som läser en underbar onsdagskväll!
 
<3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela